Opis szczegółowy
Powierzchnia biurowa na piętrach hotelu, oferta pomieszczeń biurowych stanowi dla potencjalnych najemców idealne połączenie dobrej jakości z niską ceną. W standardzie pomieszczeń znajdują się takie udogodnienia jak:
recepcja, monitoring, winda, otwierane okna, wykładziny, podwieszane sufity, klimatyzacja w niektórych pomieszczeniach z możliwością instalacji w pozostałych, instalacja komputerowa, światłowodowa i elektryczna, zaplecze socjalne.
Elementy wyróżniające obiekty biurowe to: idealna lokalizacja dla osób dojeżdżających, dogodne połączenie komunikacyjne z centrum (nowo wyremontowana trasa i zajezdnia tramwajowa Junikowo), dostępność wielu miejsc parkingowych oraz brak opłat strefowych, duża elastyczność aranżacji wnętrz, możliwość zapewnienia dodatkowej powierzchni dla najemcy, centrum konferencyjne.
Jest również możliwość wykupienia miejsca postojowego wewnątrz bazy w cenie 150 zł za jedno miejsce postojowe, natomiast przy wynajęciu tej powierzchni biurowej, jedno miejsce jest gratis.
W przypadku wynajęcia, wynajmujący zobowiązuje się do:
- wysprzątania pomieszczeń
- dokonania poprawek malarskich w celu odświeżenia powierzchni